Gloomy Sunday

Verkar bli en sån där skönt seg söndag. Har kollat en massa skolgrejer, eftersom de hela tiden lägger upp schemaändringar och diverse olika gruppindelningar. (typ fem olika grupper den här terminen, handledningsgrupp, arbetsgrupp osv..)

Har även gjort en del jobbansökningar via mail. Främst olika psyk.avdelningar på Sahlgrenska. Både extra- och sommarjobb. Hade varit nice att jobba på en avdelning. Är väl ganska säker på att jag kan få mitt gamla sommarjobb även i år om jag skulle vilja det, men känner att jag vill prova på något nytt. Arbetet på avdelning skiljer ju sig ganska mycket åt från arbete inom hemtjänst liksom.

Nu ska jag käka pastasallad och sedan plugga evolutionsbiologi. Resterande delen av kvällen sedan tänkte jag ägna åt att telefontrakassera diverse folk i telefonboken (blir alltid så, när man varit inne en hel dag) och kanske till ytterligare frosseri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0