Psykos

Yes!

Har redan fått napp angående jobbansökningarna jag skickade ut i går. Ska på intervju i februari, psykosavdelning på Sahlgrenska, låter tungt, hade helst hamnat på allmänpsyk. men det är ju samtidigt lärorikt. 

Annars har jag varit i skolan i dag, kollat igenom en massa artiklar som vi ska jobba med i gruppen. Vi ska alltså lämna in och redovisa arbetet i maj, men har redan börjat, hehe.. gäller att vara ute i god tid. Har även skrivit ut en massa bedömningsformulär osv, som jag ska ha med mig till min avdelning nästa måndag. Ska vara ute i verkligheten hela sex veckor den här gången, can´t wait, urologi liksom..

Nu ska jag läsa igenom artiklar och kanske kolla på film rent av..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0