Denna stress

Har varit på pluggträff med Sara från klassen idag. Träffades riktigt tidigt (har inte riktigt återställt dygnsrytmen efter Prag, plus att jag ju varit sjuk, så detta var första gången jag var utomhus sedan i söndags) och slog våra briljanta hjärnor ihop.

Efter några timmar med njur- och leversjukdomar drabbades vi båda av hypoglykemi och begav oss till Mykonos på Linnégatan. Det var gott. Sedan handlade jag mat (hade typ inga livsmedel hemma) och åkte hem.

Nu är tanken att jag ska plugga resten av kvällen. Underbart!


Flitens lampa/or bokstavligen lyser


På Mykonos


Jag i min bumblebee-tröja, haha, min hy blir verkligen grisskär i den..iihh...

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud...de andra kortet på mig e ju hemskt! ser ut som Miss Piggy :P hehe!



2009-01-07 @ 20:03:52
URL: http://langtifran.blogg.se/
Postat av: Chris

Närå, du är fab as always! ;)

2009-01-07 @ 22:51:07
URL: http://generika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0