Botulinum toxin

I går hände något smärre traumatiskt.

En i min klass sa något (kommer ej ihåg vad) och sa att vi som är äldre (syftade på oss två, hon är 40+) minsann visste att det var bättre förr... jag blev förvånad och trodde hon skämtade först. Men när jag insåg att hon var allvarlig var jag tvungen att fråga hur gammal hon egentligen trodde jag var, jag menar, vi har faktist gått i samma klass i över ett år nu och det är lite intressant vad folk har för uppfattning om en. Hon trodde att jag var 30år!!! Blev helt ställd.. jag är 24 liksom, 30 känns lite i överkant. Betyder det att det är befogat av mig att ha min 30-års kris redan nu? För det har jag mer än gärna, speciellt efter det uttalandet.



Snart dags för mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äsch 40-plusare har ingen åldersuppfattning ;)

2009-01-18 @ 16:02:55
Postat av: Susanne

Hehe...se det från den ljusa sidan, hon tycker ju åtminstone inte att du är omogen:P

2009-01-18 @ 20:47:41
URL: http://susiesueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0