Yesterday

Mamma ringde nyss och ställde in vår lilla middagsträff hemma hos henne, var tydligen sjuk. Tråkigt. Jag som hade sett fram emot god mat och en ny mobil.

Känner mig annars ganska pigg med tanke på att jag kom hem lite innan fyra imorse och inte var helt nykter.

Var hemma hos Mattias, åt en massa smörgåstårta och drack bål samt öl. Sedan fanns det en tjeckisk kvinna med på festen som gick runt och bjöd alla på rom-shots hela tiden, farliga grejer, tjeckisk rom liksom.
De andra skulle ut på Gretas sen, men själv tänkte jag banga. Blev dock snabbt övertalad och bjuden, då var det svårt att säga nej. Var faktist ganska kul på Gretas, blir ju lite vad man gör det till. Var även dragshow, eller show och show. En dragqueen som mimar till musik samtidigt som hon gör lite lustiga grimaser liksom, som det brukar vara.. ganska blasé. Men i det här fallet var det ganska roligt. Kan ha berott på mitt sunshine-humör också.

Ska väl plugga och träna idag är tanken, får se hur det går med det..


En del av massan, många ur Mattias släkt var där.


Alena (den tjeckiska rom-kvinnan), Mattias (utan peruk) och Alenas fästman.


Michael, som också dragade, hade 25cm klackar!


Del i dragshowen, där hon spelar Brittan.


Robert dansar på bordet, spiknykter, hö hö..

Kommentarer
Postat av: Maria

ser ut som om du hade en trevlig kväll :) vi får gå ut SNART!

och HAHAHA, det jävla arkivX-avsnittet, gud vad sjukt!

puss!

2009-02-01 @ 16:09:26
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0