Time is organ..

Haft en bra dag på avdelningen i dag. Varit med på inskrivningar och även haft urosepsis-föreläsning. Tydligen haft ett dödsfall för något år sedan på avdelningen så socialstyrelsen har yrkat på mer kunskap bland personalen. Gav inte så mycket, redan haft mycket föreläsningar i skolan angående olika typer av chock, same, same, but different typ.

Träffade Johanna, Pernilla och Åsas mamma, på spårvagnen hem. Skulle tydligen jobba på Svalebo i kväll.

Trots att jag är supertrött och bara vill ligga på soffan ett tag, så ska jag faktist snart bege mig till gymet och köra ett spinningpass. Det är grejer det! Har träningsvärk i hela sätesregionen, men den ska jag cykla bort.

Spin ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0