Get me away from here I´m dying

Har haft mina two days of freedom nu. torsdagen spenderades med Maria. hon kom över, vi käkade mat och bröd som jag gjort och hon själv hade med sig god glass, fick även användning av min dulce de leche som jag hade över från senast. Igår var jag ute i Sisjön och sonderade, köpte ett par snygga gråa jeans från Billabong lagom till höstens inbrott, samt en massa hygienartiklar, däribland Looney tunes-shower gel med doft av Strawberry bubble gum hehe och en massa LdB-deos. Var sedan på after work, fick bli King´s head, då Bar Rubios aw inte börjar förrän nästa vecka. Jobbar inatt och sedan blir det skolstart nästa vecka, känns konstigt. Tur att vi är ute på klinik nästan hela terminen, känns lite lättare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0