Study

Hade skola på förmiddagen igår, sedan bar det iväg till fiskaffären, köpet ju inte rött kött längre, men desto mer fisk! Blev marulk, tonfisk och hälleflunda igår. Härliga fiskar det där.
Efter det träffade jag Malin och vi gick på stan en stund, handlade lite chilipulver och Tom Yam paste på Hung Fat Trading. Skulle köpa lite tång/alger också men hittade inget direkt.. ska dessutom försöka få tag i ett enkelt tofurecept, kan man göra sin egen tofu i sommar :)
   Var även på after work och tog en öl, innan jag stack till Erik och Malin hem till sig med sina kärleksbekymmer.. stackars jänta!
   Hemma hos Erik blev jag bjuden på ännu mer mat; Ceasarsallad och vin.  Kollade på film också, De ofrivilliga och Die welle. De ofrivilliga var väldigt bra, även om den inte lämnade så stort avtryck efteråt som jag trodde den skulle..

Nu är det strålande sol ute (som vanligt) och jag måste stanna inne och plugga. Framför datorn, printa ner de sista två svaren på min hemtenta. Men är jag effektiv idag så har jag mindre (kanske inget?!) att göra imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0