Enterit

Känner mig rätt så ynklig nu. Precis kommit hem från jobbet, är helt död eftersom jag inte alls har fått sova många timmar inatt (kom hem way too late) och var extraförstärkning, så fick sitta brevid en patient med neuroleptikabiverkningar och se honom sova gott de två första timmarna på jobbet liksom..Har även ont i magen, det står mellan matförgiftning från den väldiga bjudbuffén hos Pontus igår, eller Calici!! Hoppas verkligen det går över, är aldrig sjuk så när jag väl blir det, blir jag extremt patetisk.. ska ju jobba dag imorgon också. Nu ska jag lägga mig och sova. Partajandet hos Maria är således instället för min del,  ska bara vara hemma och vila/kurera mig.


En massa gott hos Pontus igår



Detta var stökigt och fullt kaos enligt Pontus..


Lovely curtains

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0