Chili

Har varit en helvetsnatt.. mått illa och spytt. Blev alltså värre under natten, trots att det kändes ok igårkväll. Trodde ju till och med jag skulle orka jobba idag. Men fick ringa min avdelning klockan tre inatt och säga att jag inte kunde komma. Blev lite sur dock, för när klockan var typ nio imorse så var allt plötsligt mycket bättre, så tror jag egentligen skulle kunnat jobba ändå. Om jag levde på Marzipan från Lübeck igår (gåva från Pontus) så har jag levt på min choklad med chili idag. Underbart god. Lindt vet vad de sysslar med.

Ska försöka göra lite nytta idag ändå. Läsa lite om evolutionära könsroller och om olika läkemedelsgrupper inför tentan i maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0