Polyneuropati

Har läst på lite nu inför imorgon. Substantia nigra och neostriatum det självklara sambandet för vissa av patienterna. Samt polyneuropati hos en del skulle jag tro. Phew.  

Har märkt att när man bloggar så tvingas man att formulera sina tankar mer och mer, för sig själv (och andra). Vilket gör att man benar ut begrepp och åsikter som man tidigare bara diffust gått och tänkt på. Är mer och mer övertygad om min liberala böjning politiskt t ex. Dock känner jag att man måste resonera utifrån verkligheten och inse att alla inte kan borga över sig själva maximalt och kan behöva hjälp på traven.
Appropå liberalismen, så finns det en massa strömningar. Detta är en bloggare som jag tycker lyckats fånga mycket av det goda med en liberal tankegång:
Hon verkar vara en väldigt intressant person. Att hon bara är 19år (!), är grym på att formulera sig och dessutom snygg (couldn´t help but noticing) samt har många vettiga åsikter gör att hon säkerligen kommer bli ett namn i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0