Recap

Har precis kommit hem efter en lyckad kväll. Efter after worken gick vi till Sejdeln, där träffade jag helt, extremt oväntat på Helena. Min tidigare kursare, det hade tydligen tagit slut mellan henne och hennes pojkvän. Kändes absurt, eftersom jag pratade med henne för några veckor sedan och då var allt så bra och hon hade acklimatiserat sig väl i Stockholm. Och nu var hon alltså tillbaka i Göteborg, eller snarare Hönö, där päronen bor. Men hon verkade inte allt för deppig, vilket var skönt. Och om man ska se till det positiva är det ju att vi kan umgås mer nu, klen tröst för henne kanske ;)

Vi gick även på födelsedagsbjudningen hemma hos Micke och Robin, var riktigt mysigt. Första gången jag satt min fot i deras fabulösa lägenhet också, den var inte dålig. Det bjöds på tårta och kakor, plus en massa dricka. Dock tog jag det lugnt, sitter ju faktist och skriver det här inlägget efter två-tiden, i relativt nyktert tillstånd. Var trevligt att träffa folk jag inte träffat på flera månader, ja år faktist. Dock pinsamt med folk som vet precis vem jag är, men jag fullständigt suddat bort deras persona ur minnet. Var en som hade träffat mig på en annan födelsedagsfest för fem år sedan, alltså bara en gång, men som visste precis vem jag var, vet inte hur jag ska tolka det..
Eftersom vi hade fullständig idébrist på vad vi skulle ge Robin, så beslöt vi oss för att ge honom en menora. Fredag är ju början på sabbathen och att sedan Erik råkade ha en menora ståendes hemma var ju bara turligt :)

Får se vad lördagen har i sitt sköte. Funderar på att hitta på något kul, har ju faktist två kommande helger av jobb framför mig, börar ju min klinik på måndag. Så får ta tillvara på alla tillfällen som bjuds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0