Ôh Dagny

Fy vilken oduglig människa jag är! Precis vaknat, lade mig att sova direkt efter jag kommit hem från jobbet, ISTÄLLET för att träna. Usch usch. Vi får säga att det är en tillfällig grej bara, i och med praktiken.
Man blir så konstig när man sover på eftermiddagen, helt död på något sätt.

Fundrar på att ta ett riktigt varmt bad sedan, med mitt grapfrukt-spaset (how very gay)

Märkte i alla fall imorse, att det är dags för handskarna, kallt. Men inte riktigt så kallt, att jag tar på mig vinterjackan, även om den är snygg, har inte lust att gå runt och svettas.

Ska nog även roa mig med att skriva en inköpslista till Ullared! Om inte det är white trash så säg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0