,

Precis varit på studieinfo då. Tre tillfällen skulle det vara, kommer in kl 21 på kvällen, och stannar kvar till 17 nästa dag. Man sover 8 tim, 4 tim eller 0 tim. Och ska sedan göra en del tester osv. För detta får man blott 3000kr, tyckte jag var dåligt. Dessutom skattepliktigt, så blir väl typ 2100kr kvar.

Så får se hur det funkar med schemat och så, kan nog göra det i januari om jag vill, hon skulle ringa mig längre fram angånde när jag vill göra det. Eftersom jag har en ganska mastig kurs efter min klinik nu så tror jag att nästa termin hade passat bättre.

Fick även min utbetalning från Astra idag, gött det, hade nästa glömt bort de pengarna :) Verkar som att jag inte kommer behöva ta CSN-lån nästa termin också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0