,

Åh, denna pärs med att återställa dygnsrytm. Kommer inte i säng för 01 och kommer inte upp ur säng förrän efter 11-tiden. Var hemma hos Karro och Erik igår. Drack screwdrivers, åt polsk korv och hade det jättetrevligt. Men var inte hemme förrän vid 2-tiden. En massa crazy människor på stan också när jag skulle hem. Drugs are just not for everyone ;)

Ska läsa på mig om min avdelning idag också, fick en riktig pärm med massa info. Finns tydligen något som heter Neurobics, hehe...

Fick brev från CSN idag, blev riktigt nervös när jag såg det. Jag menar, att få brev från dom mitt i en termin kan inte båda gott. Men det gjorde det visst, fick avskrivning av en del av mina lån. Antar att det var för det jag pluggade på komvux, när jag läste in naturämnena. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0