-

Såg precis Felon , den var bra, men inget mästerverk. Ingen film man kommer ligga och grubbla på inatt direkt.

För övrigt angstar jag lite för praktiken på måndag. Ska bli kul på ett sätt, men lite nervigt. Dessutom vet jag inte hur mycket vi får öva att sätta PVK och ta venprover osv när det ändå är rehab liksom. Oroar mig lite för att det BARA blir basal omvårdnad och medicindelegering liksom.

Stör mig även enormt på att jag inte kan lägga upp inlägg här, utan att skriva dit en rubrik. Går inte. Alltså rent systemtekniskt. Så ha förtröstan när min totalt fantasilösa rubriksättningen mer och mer går åt enskilda tecken typ; '-', '"', '&' osv.. fösöker inte göra ett statement utan bara viljelöst följa systemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0