Eros-fan

Underbart! Har ju en dam här i området som alltid lämnar små matpaket i soprummet. Främst står det att dom är till Eros Ramazzotti och till personalen på Östra sjukhuset (antagligen någon av psyk.avdelningarna skulle jag tro), är alltså rena Gökboet i mitt område, först OCD-grannen, sedan Marina med sina matpaket och slutligen den psykosomatiskt sjuke som ville att jag skulle bära (!) upp henne för tre trappor. Men nu har jag i alla fall lyckats fånga hennes matpaket på bild:


Pasta med någon slags färdig pastasås. Har hon inte hört talas om Atkins?



Jo, 'Eros, Italia' kommer du ju långt med..

Kommentarer
Postat av: marre

haha det där är fan bland det roligast jag har sett! galenskap är så underhållande ibland ;)

tack för igår, det var mys!

puss!

2008-11-15 @ 08:34:26
URL: http://iknowiknowiknow.se
Postat av: Susanne

Shit, sjukt kul. Syrran har faktiskt berättat om denna dam mången gång, men det här var första gången jag fick äran att se ett av paketen. Eros, med adressen Italia är fan nåt av det roligaste jag sett.

2008-11-17 @ 21:03:42
URL: http://susiesueca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0