In vino spiritas

Blev inte så lugnt igår som jag först hade trott. Började med att Hillevi kom hit efter 14-tiden. Sedan handlade vi middagsmat och började göra drinkar :) Hon hade P2 och jag Gin & Tonic. Delish!

Sedan åkte vi hem till Erik och Karro och fortsatte drickandet och ätandet där, hade med oss en jättegod valnötsglass. Efter det tog Hillevi "taxi hem" ;) och jag joinade upp Jens o co vid Bee-bar. Trevligt. Sedan fortsatte jag och Jens till Gossip, var väldigt mycket folk, och jag var ganska trött så var inte där så länge.

Borde snart gå iväg och träna, sedan laga mat, som jag även kan ha med mig till skolan imorgon (då måste det vara seriöst)  och även plugga lite.


Hillevi redo för en lördagskväll :)


Karro tog det relativt lugnt, skulle iväg till paranterserna sedan och hälsa på äldsta syrrans (hon har sex syskon!) barn.


Festbordet hos Erik & Karro, glass, vin, sprit, piller - precis som sig bör


Anders And på Bee-bar


Patrik levererar sin sängkammarblick


Long time no see, Martín på Gossip, var annars? :)


Och slutligen; hämtade ut ett stooort paket igår också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0