Snuri

Var på Snuris födelsedagsfest i Örgryte igår. Det var fun, fun, fun. Snuri är så himla underbar och snäll alltså. Bjöd på en massa gott, både kakor och muffins osv, samt dryck.
Sedan skulle de andra bögarna ut på Queer, men det orkade inte jag, så åkte hem runt midnatt. Helt ok, men vaknade ändå inte förrän halv tolv idag, vilket betyder att det inte blir någon träning eller så, eftersom jag har tvättid kl 16 och dessförrinnan (typ nu) ska iväg och handla pepparkakor och lite annat inför morgondagen.


Detta var vad som mötte mig när jag kom hem till Snuri. Bögarna satt i cirkel vid hallen och spelade Uno. Osocialt värre (minglade ej med heterosarna). Men det dröjde dock inte länge förrän jag också slog mig ner på golvet, och krossade samtliga medspelare i poker :)


Födelsedagsbarnet, tillika värdinnan för kvällen. Får här handfast hjälp av Patrik.


Twister!! Jag vägrade dock deltaga då min leder är lika rörliga som Chers mimik.


Andy! Sweety-darling! Samtalar med Nathalie.


Passerade Liseberg, min gamla arbetsplats på vägen hem. Tänkte besöka parken någon gång i december..

Kommentarer
Postat av: Snuri

Hahaaa va knas bild d vart på mig hihiiii

2009-05-14 @ 14:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0