Mysfredag

Hemkommen från Maria. Sov över där igår, det var mysigt. Egentligen skulle Karin och Angela också varit med, men de fick förhinder, så det blev bara jag och söta Maria :) En massa gott snask hade vi också samt drinkar, det var myyys...


Maria var glad om än lite snuvig, kroniskt var det också, hö hö hö..we´re in this together bitch! ;)


Vi hade t om folkisar sedan senaste festen...


Och goda spritiga drinkar.. Men de drack jag tydligen för många av, eftersom sedan, när jag skulle borsta tänderna, märkte jag det inte först, men när jag frågade Maria om hon hade köpt en specialare till tandkräm eftersom det smakade så "parfymigt" skrattade hon ut mig. Jag hade tydligen använt någon typ av hårstylingsgrej som tandkräm, haha..pinsamt. Men tandkrämen var till formen riktigt lik aquafresh´s tandkräm som jag hade när jag var liten, plus att den ju stod precis brevid tandborsten, lätt hänt, skulle jag vilja hävda :)


Vad jag trodde var tandkräm (Can you blame me?)


Så här ser Aquafresh tandkräm ut, väldigt snarlik (till formen) stylingprodukten


Fick sova på hennes sköna soffa, funkade riktigt bra.


Well... god natt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0