Coolpix

Har sett två filmer på rad nu. Först Borderland och sedan Baby mama. Ingen var något att hänga i julgranen direkt.

Hade tidigare idag varit med på alkoholstudien, där jag blev riktigt full, var ju valfritt efter första drinken hur många glas man ville ta, jag tog fem, eftersom jag skulle på after work efteråt. Hehe.. Slutade med att jag tog med mig en av dem som håller i studien, Miliza, som gör detta som sitt examensarbete, till La Sombrita, där hon fick träffa de andra. Där stötte vi även på Maria. Fast bara en kortis. Får umgås mer med henne imorgon när hon har sin inflyttningsfest. En fördel med att dricka alkohol tidigt på dagen är att man hinner bli bakis under dagen, så man slipper det nästa dag. Känner mig fortfarande lite lagom bakis.

Ska köpa en kamera imorgon, kommit fram till att det blir bäst, skiter således i den nya SE-telefonen. Har kollat in en snygg kamera med 10 megapixel för typ 1500kr, helt klart värt det. Så blir min blogg liiite mer intressant också, med nya fräscha bilder :)

Nu ska jag skicka ut min gäst och sova! Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0