Advent

Precis hemkommen från Adventsmyset hos Maria. Var riktigt kul, utvecklade sig till en skrattfest, där vi mest kollade på en massa sjuka klipp på Youtube. När vi inte drack tre sorters glögg, eller åt en massa god hemgjord choklad då. Är proppmätt och nöjd med min söndag, fastän jag inte har tränat eller gjort något annar speciellt hurtigt. Hann dock med att plugga lite innan jag begav mig.


Lite av de härligheter som bjöds.


Maria med sjukt varm glögg, vi kunde inte låta bli att skratta när hon kom ut med ugnsvanten och rykande het glögg liksom.. kunde tyvärr inte ta fler bilder, eftersom batteriet dog :( annars hade jag tagit på en massa andra roliga människor som också var där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0