Evolution

Nu ska jag strax börja plugga, efter att ha flängt runt halva staden. Så trött... funderar nästan på att ta en tupplur innan. Tentan börjar ju inte förrän 14.30 imorgon ändå, så gör inget om jag är uppe sent i natt.

Fick hem brev från både umeå- och göterborgs universitet idag, angående extrakurserna jag sökt. Evolutionsbiologin verkar soft, fick till och med lånat kursboken vi ska ha, fanns ganska många exemplar på biomedicinska, så verkar inte som att jag kommer behöva köpa den heller. En ganska tunn bok, på svenska. Skönt värre, med tanke på de kurslitteraturlistor vi har nu. Vetenskapsteorin vet jag dock inte hur den ser ut, börjar ju inte förrän i mars.

Marina lever visst fortfarande;


Till patient på Östra. Använd toarulle bland annat.


Stor påse, med diverse kakor.


Tampong och en kakbit. Hm, underbar kombination kanske?

Kommentarer
Postat av: Susanne

Klockren kombination...allt man behöver liksom;)

2008-12-19 @ 15:01:45
URL: http://susiesueca.blogg.se/
Postat av: Idun

Hahah... jag måste komma och stalka henne, vem vet hon och jag kanske kommer bli bästa vänner.



Kombon tampong och kakbit är en favorit!

2008-12-19 @ 16:51:00
URL: http://hangtime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0