25 år

Var på Susannes 25-årsfest igår. Blev riktigt kul. Kände ju typ inga där egentligen, förutom Susanne, så när Eva-Lena från klassen dök upp, kunde jag andas ut. Världen är liten. Vilket är skönt ibland.
Bekantade mig även med min nästan-granne, Susannes storasyster, bor i trappuppgången bredvid mig, trevligt fölk.
Var inte så flitig i mitt fotande, tog bilder på samma människor hela tiden, var lite av en panelhöna faktist, minglade inte direkt runt, men hade kul med Eva-Lena och Alex och såklart.. en liter vitt vin ;) För att inte tala om all bål och snittar.



Sötisen! 25 år på onsdag :)


Fanns en massa musikaliska människor på plats...


Och även några mindre musikaliska.. ;)


Eva-Lena, räddaren i nöden =)


Sussie och Alex


Kolla in läpparna, gift from me :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0