These bloody mornings

Efter handledningen igår, åkte jag in till stan och träffade Mats. Köpte nya solglasögon, hittade skitsnygga, stora, svarta på Topshop. Där jag hittade förra årets brillor också, de är ett säkert kort.

Sedan åkte vi hem till mig och kollade på film; Milk. Nästan så man blev lite tårögd. Civilrättsliga ärenden engagerar och man såg så många likheter till the black movement. Film som engagerar, helt klart.

Nu ska jag strax iväg på min andra gå-bredvid-dag. Sedan blir det spelkväll ute på hisingen.



Vårtecken hemmavid.


Gjorde havreotto; mathavre, vitlök, ädelost och spenat. Hade gravad lax och baby leaf-sallad till.


Nya påsar i soprummet. Riktigt välfyllda. Notera de kulörta vårfärgerna :D


I en av påsarna låg ett par splitter nya jeans; till Zlatan (hans barn, barnstorlek nämligen)


Brevet som låg i jeans-påsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0