Freeedag

Efter min tid som försöksperson i går och hundra kronor senare, så åkte jag in till stan och köpte present till Monica :) Och en liten present till mig på Lush.
Blev after work sedan, med Fanny och Hillevi, var trevligt, länge sedan man träffade Hillevi, jag och Fanny gick vidare till Sejdeln efteråt och tog en till öl, så roligt, har ju en stammis där jag alltid pratar med, piller-kvinnan. Hon vill alltid börja prata om mediciner med mig, har jag ju i och för sig inget emot..

Åkte hem till Maria sen och hade det mys, lugnt och skönt, just the way I like it. Biktade mina synder för henne och fick en julklapp. Sweet Maria.

Ska i väg och träna snart, sedan hem till Monkan på inflyttningsfest.


Hillevi och Fanny, notera att det bara är is kvar i  Hillevis glas.. svampen!!


Så weird, ute där Maria bor i Bellevue (nästan-förort) så säljer de viltkött från en källare.


Fick en jättefin tekopp, med tesil =)


Sweet Maria




Kommentarer
Postat av: Hillevi

svampen här_:P tack för en trevlig afton, å kan ju tillägga att kvällen nådde sin höjdpunkt på la sombrita så får ni läsa in det ni vill i det

2009-01-24 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0