Baglady

Precis kommit hem från tentaskrivande och inhandlande av diverse varor.
Var och firade Fanny igår. Hon hade bakat en massa kakor och Lisa hade gjort tårta. Satt och mös i hennes lilla, men fina lägenhet. Sedan spelade vi TP fram till småtimmarna, då jag bestämde mig för att åka hem, ty det är ju en dag i morgon också..

På väg hem gick jag ju förbi soprummet och såg till min stora glädje att Marina hade varit där (dörren stod på glänt).
Rekord i antalet påsar tror jag, fyra stycken. Diggade att hon hade gjort lite research på var Eros bor någonstans, Bologna tydligen?! Grejen är att nu ser jag henne lite överallt. Sett henne vid Brunnsparken, vid hållplatsen, bärandes en NK-påse, till exempel.. 



Hon hade t om gjort egna biskvier, imponerande!





Kommentarer
Postat av: Tant A

Jag vill ha en sån grannne, ge mig en bara det räcker!



Kram!

2009-02-01 @ 21:53:03
URL: http://hangtime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0