Poland

ojoj... var ute med Johanna efter jobbet i går. Skulle bara hänga med henne ett tag, promenera i stan lite. Men det började med att vi tog ett glas vin på Kino. Efter det (p g a dehydrering bl a) var vi fnittriga och glada. Vi drog till Lokal som hade mat-tömning. Så himla gott, speciellt desserten. Men det fick jag sona för i morse, var mäkta trött när jag gick upp vid klockan fem. Till råga på det knarkar jag antihistaminer och går runt i en bubbla på grund av all gräspollen som far omkring.

Har i alla fall bokat en Polenresa till sommar. 23-30 juli drar jag och en kompis till Polen och bor på femstjärniga hotellet Mariott bland annat, vill även besöka saltgruvorna och Auschwitz. Vill även till Stockholm och Oslo snart. Dessutom står att åka bort med Maria, med på agendan. Får se varthän det bär. Apropå Polen så har jag en kompis på facebook som är pollenallergisk men inte är känd för sin excellenta stavning precis. Hans senaste statusuppdatering: "polen tar kol på mig".

På lördag är det bröllop i Stockolm, men för mig är det födelsedagsmiddag för Cecilia på Meze. Aldrig varit där, men om det nu finns varmrätter och inte bara meze-tallrikar så kommer jag ta en varmrätt. Är trött på smårätter med typ hommous, som man kan göra bättre hemma liksom. När jag går ut vill jag äta sådant jag inte lagar så ofta, alternativt inte kan laga hemma/är dyrt. Så fick jag det sagt!



Fick det här brevet tillsammans med ett paket från Vårdfokus. Som tack för mitt inlägg, som blev publicerat. Roligt och helt oväntat.

Kommentarer
Postat av: fifi

Åh, vad mycket kul för dig, insändaren, Polen…Då kanske det blir lättare att uthärda ditt hårda arbetande?



Vi måste ses snart, det var så länge sedan



puss

2010-06-22 @ 17:51:23
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0