Yawn

Äntligen! Har precis skickat in arbetet och jag kan andas ut. Börjar med att ta sovmorgon imorgon, jobbar kväll, så kan sova fram till 12 om jag vill. Hittade en annan bok jag blev kär i; Evolution´s rainbow: Diversity, gender and sexuality in nature and people. Skriven av den transexuella Stanfordprofessorn med det coola efternamnet: Joan Roughgarden. En helt underbar bok som finns som e-bok via biomedicinska biblioteket. Tur det, med tanke på att jag verkligen ville skicka in arbetet ikväll. Boken handlar väldigt mycket om kön- och könsroller, men tangerar även sociologi och etnologi.

Nu ska jag äta lite, sedan bums i säng. Det var min lördag det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0