Parade

Blev inget paraderande eller fanbärande för min del igår. Även om jag lyssnade en del på The Parade av The Knife, vet dock inte om det räknas..

Malin var här på kvällen och åt av min ärtsoppa. Sedan gjorde vi pannkakor (som sig bör) och kollade på The Umbilical brothers.

Har precis varit och handlat på mitt kära Frölunda Torg, älskar att handla där, lagom mycket folk och en skönare, mer avslappnad atmosfär liksom, mot att handla i stan. Köpte sommarkläder: skorta, tröja och linnebyxor. Nu ska jag snart iväg och jobba.

Imorgon måste jag verkligen börja skriva på mitt fördjupningsarbete. Har ju tenta på fredag så hinner liksom inte med det annars, ska ju lämnas in den 11:e.


Köpte björnbär- och fikonsylt från St. Dalfour, love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0