Sur och grinig

Har ju även, förutom min primärvårdsplacering även fått den psykiatriska placeringen ute i buschen, nämligen i Mölndal. Den har jag dock nu fått bytt, fick verkligen tjata mig till det. Men de verkar orubbliga vad gäller Steunungsund. Ska dock ringa några samtal till, hjälper inte det, ringer jag direkt till prefekten och ser vad jag kan hitta på. Tycker det är skamligt att man ska behöva pendla minst tre timmar varje dag för att ha praktik, behöva gå upp halv fyra på natten och inte få någon som helst ersättning vare sig för resan eller arbetet man utför. Kommer dessutom försvåra möjligheterna för mig att läsa min extrakurs i hälso- och sjukvårdsadministration. Tror de verkligen jag kommer kunna bemöta patienterna på rätt sätt när jag kommer börja varje pass med att vara sur och grinig över att ha nyttjat den usla kollektivtrafiken i en och en halv timma?


Kommentarer
Postat av: Fanny

hoppas du lyckas är ju inte roligt att behöva pendla så långt,stå på dig! men var gald åt att du i alla fall har fått praktikplats, en annan står inte med på listan.

2009-05-27 @ 19:30:21
Postat av: Chris

Oj, gäller det samtliga praktikplatser eller just primärvården?

2009-05-28 @ 19:18:34
URL: http://generika.blogg.se/
Postat av: Fanny

Alla, undrar vad dom vill säga med det??

2009-05-30 @ 12:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0