Obstinat

Sista tentan för den här terminen har jag nu lagt bakom mig (förhoppningsvis, om ingen omtenta måste till).
Efter tentan gick vi och käkade thaibuffé, på ett helt underbart litet ställe; Texas Thai. Det underliga namnet förstår jag mig inte på, men buffén var gudomlig.

Sedan begav vi oss till Pustervik och satt på deras uteservering och drack. Det skulle jag aldrig gått med på. Var mulet, men solen tittade fram ibland. Efter ungefär fem timmar i den sparsmakade solen blev dock min hy alldeles förstörd. Är helt röd i nyllet nu. Var mulet och vi satt inte ens mitt på dagen, i stan, ändå är jag helt röd i ansiktet. Ska inte lämna lägenheten utan min SPF 50 något mer den här sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0