Makrill och mathavre

Har varit en riktigt lång dag. Först skola tidigt imorse. Sedan inställd handledning, som istället resulterade i shopping på stan, bl a en ny skjorta, ugnsform och en massa choklad inhandlades. Sedan träffade jag Malin och Sanna. Efter lite skönt umgänge där, kom Mats förbi och vi gick raskt vidare till Jane Goodall-föreläsningen. Var väl sisådär, mycket prat om miljön och klimathotet liksom, tyvärr på bekostnad av hennes egen forskning. Var sedan tvungen att handla oliver till min makrillrätt som nu står och puttrar på plattan.

Morgondagen blir lika lång den, skola hela dagen för att sedan toppa med lite helt sjukt opeppande grupparbete på eftermiddagen. Vill bara bli klar med skolan för den här terminen och börja jobba nu. Fasta tider och inget som hänger över mig. Fick dock reda på att jag blivit antagen på Ekonomistyrningskursen i sommar, hehe, ska läsa 100% parallellt med jobbet några veckor. Jaja, har ju ingen press på mig, eftersom jag inte tar CSN.


Den gamla tanta, Dr. Jane Goodall


Har samlat på mig god choklad nu, som kommer krävas om jag ska klara av allt plugg veckan ut..


Fjortisbrudar i brunnsparken

Kommentarer
Postat av: Karro

Hehe, trodde du skrev att du köpt "skjorta, uniform och..." Men man kan visst inte få allt ;)

2009-05-05 @ 16:09:13
Postat av: Anonym

Nope, lite overkill. Inte ofta man ser mig i uniform :)

2009-05-06 @ 18:23:22
URL: http://generika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0