Li´l mama

Sitter här och väntar på att bege mig ut till Sahlgrenska, för ännu ett dagpass. Kommer jobba fem dagar i rad med imorgon, heltid alltså.. känns skönt. Var på medicinarfesten igår med Erik. Var dock inte så mycket att hänga i julgranen, vi tog bara en öl innan vi gick vidare till betydligt mer pålitliga La Sombrita. Där vi träffade både Fransisco och hans kompis som vi satt och tjôtade med. Blev filmkväll sedan: The Mutant Chronicles.. min typ av film (sci-fi) men ganska dålig rent filmiskt..

Efter jobbet idag så ska jag träffa Patrik och förära Andra långgatandagen med min närvaro, får se vad som står till bjuds. Känns så himla skönt att ha typ sommarlov nu, bara tacka ja till de pass jag vill jobba liksom..life is good..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0