Kepa

Kollade precis min GU-mail och såg att jag fick mitt VG på evolutionsbiologin, skönt det. Examinatorn gillade mitt fördjupningsarbete :)

Har annars varit på stan med Pontus idag, handlat en keps, för det löjlig priset av 150kr, kändes onödigt att lägga så mycket pengar på en vanlig svart keps, men var tvungen att köpa en märkeskeps om man ändå ska ha på sig något så fult som keps liksom. Var desperat efter min brännskada igår. Åt även ute, blev thaibuffé även idag. En massa friterat och jag som själv ska fritera fisk och grönsaker idag, känner mig inte så pepp på det just nu.

Ikväll väntar ett skönt spinningpass, var länge sedan nu. Mitt favoritpass är det också, Anita har så bra musik på sina pass, typ trancemusik och inga som helst avbrott passet igenom, gör att man orkar mycket mer. Stör mig så på sådana som har typ lugn worldmusic mitt i passet, när man är som mest uppe i varv, då försvinner ju all energi och motivation direkt liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0