Göteborgsvarvet

Precis varit iväg och handlat på the one and only Frölunda torg. Var en massa löpare på spårvagnen och en massa folk nere vid skolan, de skulle antagligen också vara med i Göteborgsvarvet. Superfint väder ute och någonting som händer i den här staden. Är ju världens största halvmara numera. Blir lite sugen på att ta mig ner till stan och beskåda spektaklet, istället för att dra sig undan till sin kammare och plugga/städa. Men men, that´s life. Känns som att man missar något liksom. Att man borde vara där, bara för att. Ska alltså strax städa upp lite här, mycket välbehövligt. Sedan öppna upp böckerna och gå igenom farmakan till tentan, förhoppningsvis kommer Fanny förbi också. Satt och pluggade igårkväll, men det blir att jag läser en massa annat istället för det jag borde. Typ den totala etanolmetabolismen och sådant kul. Procrastination är min arvedel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0