1:a maj

Var himla kul igår.. men något som jag verkligen tänkte på: är hur liten den här staden är. När vi kollade på cortegen så såg jag en massa människor från en massa gamla jobb osv, när vi satt i slottskogen såg jag en massa andra människor från det förlutna och en del nuvarande kursare. Kändes märkligt, eftersom det var så från minuten jag åkte hemifrån till minuten jag kom hem senare på natten liksom. Varje spårvagn, varje stopp vi gjorde, så träffade jag på någon eller några gamla förträngda kvarlevor. Kanske beror på att det är många i ens egen ålder som rör sig ute på Valborg, visserligen, men ändå.

Efter att ha pratat med Pontus i över en timma inatt har jag nog kommit på vad jag ska skriva om i fördjupningsarbetet också. Ska iväg på spinning strax, men efter det blir det artikelsökning för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0