Vinet är satt

Har gruppat idag, fick fram två nya artiklar och imorgon ska vi börja skriva. Tänkte skriva ihop något redan nu, men blir alldeles för sent och jag måste verkligen prioritera min sömn.

Den stundande våren för med sig en inte allt för trevlig men dock fuktig gåva; SVETT! Hamnar i klimakteriet så fort vi går mot ljusare (läs varmare) tider. Förbrukar deoderant som alltid förr. Än så länge fungerar Lush-talken, men vill ha en lite mer avancerad deo nu, dock utan aluminiumklorid, verkar dock riktigt svårt att hitta. Anyone?

Fick även VG på min evo.bio.-tenta! Hade hoppats på det, hade maxat alla frågor utom en. Dock ligger jag efter rejält nu, har inte öppnat boken sedan tentan..

Har även skördat mina druvor och börjat jäsa mitt vin. Foot stomping included. Lika bra att göra rejält med vin nu när sommaren nalkas. Det blir ju gott också - fast helt klart endast en positiv bieffekt i det här sammanhanget! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0