Hello S

Har haft en slitsam helg, he he. Var på Hello Saferide-spelningen igår med Maria och Patrik. Den var bra, men inte så bra som jag hade förutspått. Men hon spelade Arjeplog så jag får ändå vara nöjd!

Efter konserten mötte jag och Maria upp Oscar och drack öl på Inferno, gick fort. Blev fort ganska full (hade även druckit öl på konserten), blev efterfest hos Maria sedan och jag var mer än måttligt bakis imorse. Fy fan vad jag mådde illa. Ibland blir det som det blir, även om man inte planerar det. Kom nyss hem och ska lägga mig tidigt idag, jobb imorgon bitt såklart!

Får ut hemtentan till evolutionsbiologin imorgon, så nu går jag under jorden ett tag..


Annika


Annika Norlin


Maria & Oscar

Kommentarer
Postat av: Maria

tack för igår darlo (och idag hehe), det var mys.

vi ses i veckan om du har tid?

puss och sov gott!

2009-03-01 @ 22:21:02
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0