Bara mat

Ja, jag borde skaffa en bilddagbok. Ibland orkar man inte skriva så mycket, utan bilderna får säga sitt liksom.
Gick på stan med Malin igår, var och handlade fin-fina oljor på Solrosen, sedan gick vi hem till henne och lagade mat. Efter det, framåt kvällen, skulle jag hem till Tommi & Emma och scanna in betyg samt en massa arbetsgivarintyg, då blev jag även bjuden på mat där. Slutade med att jag kom hem först vid halv elva igår kväll och skulle upp 5:15, är alltså inte sprudlande pigg just nu..jobb hela dagen..



Pastasås, secret ingredient; bikarbonat! Tydligen vanligt i italien för att ta bort det sura när man gör tomaträtter.


Äkta italiensk espresso efter maten




American pancakes, självklart med maple syrup


Grekis soppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0