Snart natt

Blev som sagt en heldag igår. Först födelsedagsfirande hemma hos Emma. Fyllde 29 år btw. Vi grillade och åt en massa god mat. Jag hade köpt jättefina tryfflar, vet ju att hon, liksom jag är en sucker för choklad.

Sedan bar kosan hem till Monica. Vi gick dit, hemifrån mig, genom kyrkogård och allt, riktigt mysigt i sommarnatten. Stannade en stund och åt yttterligare en massa mat :D Hämtade även med mig min kamera som jag hade glömt där några dagar tidigare. Sedan gick vi hem till mig.

Idag fyller Pontus år, säger grattis till honom. Har också varit iväg och köpt mig en dammsugare eftersom min gamla typ brann upp när jag skulle städa igår. Orkade verkligen inte åka ut till El-giganten eller liknande, eller jämföra priser osv, så gick bara ner till Prinsgatan och köpte en dammsugare från Philips, som jag litar på.

Ska jobba inatt. Känns bra, har till och med laddat med en riktig Red Bull, ni vet, en sån där i glasflaska som bara går att köpa i asiatiska butiker. Det är riktiga grejer det.


Min nya dammsugare


Hemma hos Monica


Monica är kattvakt åt världens kåtaste katt. Kopulerar direkt med den vita tygkatten så fort man tar fram den..


Pernilla sov över


Tha reeel thang


Kommentarer
Postat av: elin

LOL på katten!

2009-06-30 @ 20:05:08
URL: http://elinslillaarga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0