SD

Stackars lilla Susan Boyle, hon har tydligen fått föras till psykkliniken akut. Synd om henne i dubbel bemärkelse alltså, att hon mår så dåligt och att hon sedan måste möta den inkompetenta personalen där..

Har nu köpt lite grillmaterial för i kväll. Köpte bland annat fänkål. Aldrig ätit det vad jag kan minnas, så ska bli intressant att se hur det smakar, har ju bara använt fröna i brödbaket.

Fick hem material inför EU-valet på söndag, först ut var Sverigedemokraterna. Gick en liten rysning när jag läste deras pamflett; blev dock chockad när jag såg att de på nr 17 har Elena Yurkovskaya och på nr 23 Borislav Trivunovic, som kandidater. Låter inte som särskilt etniskt svenska namn. Men det kanske är i linje med deras "vi är inte rasister"-kampanj som de kört med på sistonde?

Har bokat biljetter till My bloody Valentine på torsdag också, ska bli spännande med 3D googles och allt..


Värsta Jehovaskänslan fick jag när deras informationsmaterial damp ner i brevlådan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0