Plans

Efter en blöt kväll (i dubbel bemärkelse, det regnade) igår med Kristina fick jag sova ruset av mig. Ja, jag blir ganska tungt berusad av fyra öl numera.. Tog lite sovmorgon idag och sedan ringde Linda. Skönt att höra från henne. Vi tjattrade i över en timma och smed lite kommande födelsedagsplaner. För hennes del alltså, själv är man ju självklart född i Jungfruns tecken, augusti :D

Eftersom jag jobbar både imorgon och på fredag, hade jag tänkt ta tag i saker här hemma. Men kommer mig inte riktigt för. Kan väl delvis förklaras av min blöta kväll igår, men också av en allmän olust. Ska dock försöka diska och duscha, innan jag träffar Maria i eftermiddag. Sedan drar hon iväg till Oslo och vi kommer nog inte ses på ett tag..ska dock försöka besöka henne till sommaren, har ju ganska många helger lediga, frågan är hur hon har det? I´ll find out..

Kan nu klart konstatera att jag faktist känner av min förmodade (pollen)allergi. Gräspollensäsongen ska ju peaka vid Midsommar. Tog en Tavegyl förut och känner av effekten. Men måste inhandla ögondroppar också; varför behandla systemiskt när det räcker med lokalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0