Mycket som händer

Jobbade två pass på raken igår. Alltså 06.45 - 21.30, var ganska segt att komma hem sedan, speciellt när man visste att jag skulle upp 5.15 idag också. Men är äntligen ledig imorgon. Ska bli riktigt skönt. Sedan jobbar jag fredag natt, 21-07, får se om jag vill ta lördag natt eller söndag kväll också.

Trots att jag är lite av en lokalpatriot (men vill flytta till Sthlm) så hade jag hoppats på Lotta, men tyvärr, allsång på Skansen var faktist snäppet bättre, mer kvalitativt liksom.

Angstar fortfarande lite över sommarkursen. Ska ringa chalmers idag och se om de har någon tentamenplats. Annars vet jag verkligen inte hur jag ska göra. Kanske lika bra att bara skita i alla då liksom? Ha lite sommarlov mellan jobbpassen helt enkelt? Synd att sådana här världsliga ting som tentabokningar ska få förstöra allt.

Ska träffa Pernilla i eftermiddag. Sedan väntar nya tester på psykologiska institutionen imorgon, tvätt, besöka Monica och kanske, kanske fest hos Eva-Lena. Får se hur allt blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0