Fylleångest

Åh, ångest!

Var ute med några kompisar igår, på Gretas, vilket i sig är jäkligt skanky. Men var tvungen att gå dit eftersom en del andra kompisar som jag inte träffat på väldigt länge, skulle gå dit. Väl inne på Gretas träffar jag en del folk från mitt jobb. En sjuksköterska och en skötare. Pinsamt! De var väldigt trevliga och så, men kändes så konstigt på något sätt, speciellt när man var full! En rolig grej igår var att träffa Alexander och hans lillebror, som också är homo. Hehe och det var första gången han var ute, eftersom han hade fyllt arton för två veckor sedan. De var sååå lika, till både sätt och utseende.

Inte nog med det, spårvagnarna gick som på en söndag igår. Bara för att det var Midsommardagen. Självklart hade västtrafik (aka:  världens sämst skötta företag) inte informerat tydligt om detta, utan det kom som en chock. Så fick ta en taxi hem.

Innan det var jag på middag hos Monica och VIncent. Så himla gott. Tog en hel del bilder, men glömde tyvärr kameran där, so you´ll have to live without them.

Jobbar ikväll och sedan måndag till onsdag dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du har verkligen ett genuint hat mot vasttrafik. men vem har inte det iofs? synd att jag inte kunde på din lucka, du har inget annat förslag, någon helg du inte jobbar?

puss, miss u!

2009-06-21 @ 21:52:49
Postat av: Anonym

asså det var ja som skrev de där dårå ;)

2009-06-21 @ 21:53:34
Postat av: Maria

asså cp-blogg! Maria alltså! haha!

2009-06-21 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0