Facebook

Ok. Årets största nyhet än så länge, glöm Michael Jackson och allt sådant trams. Jag är med i Facebook!! In i det sista stod jag emot. Men till slut gick vattnet och jag föddes på nytt in i ett community. Försöker adda så många kompisar jag kommer ihåg..

Annars idag så har jag varit på middag och haft det allmänt chill.

När jag kom hem nyss hade jag fått besök av en hästmyra-drottning. Inget emot insekter och så, men tråkigt när man får in en massa djur bara för att man bor på bottenvåningen. Kommer ihåg förra sommaren, när jag efter en sen kväll kom hem och möttes av snigelspår i större delen av lägenheten. då hade två sniglar tagit sig in på morgonen (när jag öppnat altandörren) och sedan ringlat runt på upptäcksfärd under dagen när jag varit på jobbet. Lagom kul.

Kommentarer
Postat av: Barbieqkiller

Bläh för insekter och sniglar inomhus, det saknar man inte men dom hittar väl in tids nog...



ha ha så jag skall stalka dig på facebook! Faktum är att jag måste logga in och lägga till dig på en gång...

2009-06-28 @ 11:14:25
URL: http://barbieqkiller.wordpress.com/
Postat av: Chris

Ja! Gör det :D Love being stalked..

2009-06-28 @ 22:16:27
URL: http://generika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0