Norway back and forth

Då är man tillbaka från kära Oslo. Haft det kämpegrejt. Vädret har varit helt i min smak, mestadels mulet alltså.
Åkte upp med Pernilla och vi festade även med henne och hennes spanska vän i fredags. Sedan blev det fullt gay-ös på lördagen på Elsker, där de enbart spelade svensk schlager, weird, kände som att vara på svensktät charterresa liksom.


Maria firar norge på sitt sedvanliga sätt, genom spriten, hö hö..


Grönlands (område i Oslo) berömde marknad. Jag ser aningen asiatisk ut..

Satt beredd med kameran mestadels av tiden i Oslo. Tur var väl det, annars skulle jag aldrig fått de prisvärda bilderna av damen som hade fågelskit på ryggen. Såg henne på vagnen;


Classy, eller hur?


close-up


Love it! Rätta mig om jag har fel, men kan inte cyklister vara extreeemt störande ibland/oftast?


Sjukt goda chips, tandoorismak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0