Start of the week

Var på Kelly´s igår, träffade en himla massa människor jag kände. Var mest där för att träffa tjejgänget och böggänget. Tjejgänget bestod vid tillfället av; Pernilla, Roxy och Rita. Varav de två sista precis hade kommit hem från festivalhäng i Oslo. Rita bar vid tillfället lederhausen, som jag tyvärr inte fick någon bra bild på. Böggänget bestod av en massa bögar som hade stannat kvar i Göteborg sedan inflyttningsfesten dagen innan.

Träffade även Elin (fick där också min förklaring till det dramatiska som hände vid Sahlgrenska på lördagmorgonen, när vi båda hade jobbat natt, hö hö) samt Emelie som var på väg till Monica.

Qimg ligger i sängen och sussar sött. Sov över inatt, vilket var mysigt. Fick vi chans till lite alone-time.

Glädjer mig annars åt vädret, för en gång skull är det inte 30 grader och vindstilla.

Roxy drar ju till San Fransisco om mindre än en månad och blir borta ett tag, så var tvungen att ta tre mugshots to remember her by;


Sweet apple pie


Maneater


Innocent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0