Kat

Eftersom jag ska jobba i natt ska jag försöka plugga nu på dagen. Så gott det går. Samtidigt som jag ska tvätta.
Gjorde ju en massa god homous-liknande röra igår (nej Maria, inte bara du som äter bönröror) så middagen behöver jag inte tänka på.

Konstiga drömmar i natt:

1. Att jag var hemma hos Fanny med Lisa. De lärde mig laga en massa rätter med färsk chili, samtidigt som de dissade mitt bruk av torkade chiliflakes.
2. Att jag låtit en kompis falla ner djupt i drogträsket och att jag nu skulle ha ett 'allvarligt' snack med honom, på en offentlig toalett nere vid hamnen.
3. Att jag var 'fånge' hos en somalisk förening på hisingen, där alla tuggade
Kat

Fick just reda på att Kat säljs hela lagligt i Storbritannien. Även i Nederländerna (men det var ju inte så chockerande)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0