Grill

Hade en mysig dag, även igår. Åkte hem till Pernilla och Lövkojan, det vill säga kolonistugeområdet vid Lövgärdet. Där vi grillade och hade det fint hela eftermiddagen/kvällen. Mats tittade förbi lite senare och det blev lite dans till Michaels ära på verandan :D

Tänkte mycket när jag åkte upp till Angered Centrum. Har alltid känt någon slags förortsromantik innan, närheten till naturen och så vidare. Men igår såg jag bara all den sociala problematiken. Alla alkoholister, missbrukare, ovärdiga betonghus et cetera.


Vi grillade makrill och hade bakpotatis till


P-girl


Mats i ledig pose


Mats nya frilla..

Kommentarer
Postat av: Micke

Varför tänker jag på Fantareklamen där frisören är halvblind, rakar håret fel och skapar en ny trend?

2009-07-10 @ 11:52:40
Postat av: Micke

Det är lite olyckligt att alla alkisar samlar sig så tydligt där det finns ett systembolag tex. Så hade vi det när vi bodde i AC. Alla drog dit från förorterna vardagarna och förstörde. På helgerna var det helt annorlunda.

Sen problem finns överallt. Jag har tex aldrig sett så många missbrukare på något annat ställe som i Majorna tex.

Gillar dock att de fräschat upp innegatan (affärsgatan) sen jag flyttade. Varit därinne?

2009-07-10 @ 11:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0